" MOI !  - minä olen pieni Väinö, äipän kullanmuru ja silmäterä <3 "

 

" on tosi mukavaa tutkia kaikkia ihmisten tavaroita, etenkin reput ja matkakassit kiinnostavat minua kovasti.   olen muuten lähdössä pian ulos ja siksi pukeutunut tähän ulkohaalariin.   mutta mulla on tässä ihan hyvin vielä aikaa, tutkia tätä repun anatomiaa, ennenkuin äippä saa itsensä lähtövalmiiksi "

 

" tässä on mun pikkuveljeni, sen nimi on Sulo.  Sulo on musta yleensä aika kiva kaveri !  ..ja ainakin maailman paras pikkuveikka <3. " 

" kyllä tuo Sulokin on, ja saakin se olla, myös äipän kullanmuru ja silmäterä <3 "

 


" meillä on paljon yhteisiä kivoja leikkejä..."

 

" ja joskus me jyrsitään, ihan vain samaa luuta...  tai sitten härnätään toisiamme nappaamalla se toiselta ja juoksemalla karkuun.  Kieli ulkona  ja sitten hetken päästä tehdään taas koko homma toisinpäin... "

 

" ja välillä me sitten vaan juostaan ja ollaan hippaa.  mä komennan sitä pikkuveikkaa haukkumalla kimeästi ja siitä se heti sitten tietää, et nyt juostaan ja KOVAA !   välillä meidän äippä puistelee päätään ja sanoo, että "on nuo meidän pojat sitten remureetuja", mutta sitten se kyllä nauraa sen päälle - onneksi !   siitä mä tiedän, että kyllä se äippä RAKSTAA meitä kuiteskin, vaikka me riehutaankin.. Hymy  "

 


" on musta kyllä kiva, VÄLILLÄ myöskin olla ihan rauhassa ja vetäytyä omiin oloihini "

 

" meidän 'pesimispuuhia'.. "

 

" useimmiten, me halutaan kyllä nukkua Sulon kanssa samassa pesässä, kun siinä on lämmintä ja tulee niin turvallinen olo.   ja siksikin tuo pikkuveikka on ihan mukava olla olemassa ! "

 

" noiden ihmisten sylissä on kyllä kanssa tosi mukavaa olla - välillä siitä herkusta saa nauttia ihan itsekseen, mutta toisinaan sitten...    eipä silti, on pikkuveikankin kanssa yhtäaikaa ihan kivaa 'rysytä' siinä.  ... tässä ME ÄIPÄN POJAT, kaikki kolme, vaan KÖLLITÄÄN ... " 

 


" ja usein ton Sulon, pitää sitten samalla vielä, antaa kauheesti puseja.  mä nyt en niin paljoa piittaa siitä touhusta ja onhan se (ehkä) vähän noloakin, kun mä oon jo niin ISO POIKA.        - no mutta kohtuudenrajoissa menköön..   mutta Sulo kyllä tykkää siitä touhusta munkin edestä ja varsinkin silloin, jos ihmisia alkaa naurattamaan, niin silloinkos Sulo intoontuu vaan pusimaan kahta enemmän lisää !    varsinainen PUSI POIKA "